Friday, March 14, 2014

Jälle üks nädal möödas!

Tere. 
Lõsutame hetkel väikses karavanpargis, uhkes treileris. Uhkes, sest see on uhkem kui meie elamine farmis :) mitte midagi erilist aga lihtsalt nii ilus, väike, hubane ja puhas.


Meie elamine farmis aga kuidagi ei taha puhtaks saada. Korista palju tahad. 
Siia sattusime sel moel, et võtsime omale homse vabaks ja teeme pühapäeval tööpäeva. Seda seepärast, et pühapäeval on ainult toidupood lahti. Aga meil oleks vaja korra panka minna, ja siis veel Telstra telefoni poodi ja noh niisama kolaks ja vaataks mis siin linnas veel on. Tegelt on hea, et meil vaba päev pühapäeval on, siis ei tule linna raiskama vaid saad ainult toidupoodi minna :) aga vahest peab ka seda tegema. Aga täna siis mõtlesime et tuleks juba täna ööseks Narrabrisse, läheks kinno jne. Siin me siis nüüd oleme. 
See nädal oleme peamiselt ainult keevitanud (Keijo) ja värvinud (mina). Vahest ka veiseid söötnud ja taga ajanud. 
Üks päev pidin ka lapsi valvama. Kidman on kõige noorem ja ta on kodune. Lisaks olid minu valvata ka mingi teise naise kaks last, Harris ehk hüüdnimega Bear ja Ned. Harris on Kidmani vanune (4aastane vms) ja Ned on äkki kuskil 1,5-2a. Tegelt vist isegi noorem. Ei oskagi öelda. Käis ja jooksis aga lutt oli suus ja midagi ta ei rääkinud. Äkki pigem siis 1-1,5a kanti. Põhimõtteliselt on nii asi, et Karina rääkis et ma võibolla pean hakkama selle teise naise juures hommikuti lapsi hoidmas käima hakkama, kuni lõunani ja siis tagasi meie farmi. Ta küsis kas ma olen sellega nõus. Ma kõhklesin aga ütlesin ikka jah, sest no ma ei tea, kas mul on ikka mingit vabadust tööd niimoodi valida. Ta veel küsis, et oled kindel, võid ei ka öelda. Aga ma ikka ei tahtnud tööst ära öelda (pärast ütlevad et näe, pirtsutab ka veel) ja ütlesin et proovida ju võib, eks paistab mis välja tuleb. See üks päev kui ma neid lapsi siis meie farmis valvasin, oli meile siis tutvumispäevaks. Et mina õpiks tundma neid lapsi ja et nemad minuga harjuks. Õnneks oli kõik lihtne. Kidman juba oli nagunii minuga harjunud ja Harris ka Ned ei olnud võõrastavad. Nendel on ennegi lapsehoidjaid olnud ja on võõrastega harjunud. Karina palus mul lastega kriketit mängida. Mina ja kriket??? Ma ei oska kriketit. Aga õnneks. Karina ka ei oska ja see polnud üldse oluline. Pidin lihtsalt palli viskama ja Kidman ja Harris kordamööda said kurikaga virutada. Ned passis pealt ja oli õnnelik, kui keegi pallile pihta sai. Mingi hetk Ned väsis ära ja Karina viis ta magama.  Mina aga läksin poistega joonistama. On ikka tublid ja viisakad poisid, palusid mind et kas ma äkki joonistaks nendega :) joonistamise ajal sain ma aimu, miks või kuidas on need lapsed nii tublid ja sõnakuulelikud. Mingi hetk Harris ja Kidman läksid pliiatsite pärast riidu ja siis Kidman lahkus laua tagant, ise podisedes :"Harris is naughty boy, I'll bring..." (Harris on paha poiss, ma kohe toon...) rohkem ma aru ei saanud, mida ta rääkis. Tagasi tuli ta aga rihmaga ja pani sellise litaka vastu põrandat ja ütles :"will you now be a good boy or I'll smack you hard on your bum?" (Kas sa nüüd oled tubli poiss või ma löön sulle tugevasti vastu tagumikku?) ma ei teadnud, kas naerda ( sest ta oli nii koomiliselt tõsine ise) või hirmu tunda et ta päriselt annab ka peksa. Igaksjuhuks keelasin ja võtsin selle rihma oma kätte. Mingi hetk hiljem Kidman ütles mingi paha sõna (kahjuks ei mäleta, mis see täpselt oli) aga siis oli Harris see, kes selle rihmaga vehkima tahtis hakata. :D karmid  tüübid. 
Kui nad enam joonistada ei tahtnud, Kidman küsis, kas ma paberist lennukit oskan teha. Ma ei tea kas tema on, aga keegi seal peres on suur lennuki fänn, sest lennuki mänguasjad on seal suht hinnatud. Lennukid ja traktorid on põhilised :D natuke pidin ikka meenutama, ei mäletanud enam kuidas lennukit teha. Siis mängisime nendega õues, vahepeal ka liivakastis ja mingi hetk hakkasime "kala püüdma". Neil on seal mingi vana paat, mille sees on ka vesi ja hunnik mänguasju, mis peaks siis kalad olema. Hakkasime siis kalu püüdma. Mina muudkui pidin ahhetama ja ohhetama, kui suuri kalu nad küll püüdsid. Naljakas oli kuulata neid. See austraalia aktsent ja jutt, mis nad rääkisid. Nagu vanad kalamehed tõesti. Aga nii naljakad kui nad ka polnud, ei suutnud ma ära oodata, millal minu hoidmise vahetus läbi saab ja saan tagasi värvima minna. Eelistaks ikka omaette tööd teha, kui võõraid lapsi hoida. Mina ei tea mis neile lubatud või mitte lubatud on, raske on võõraid lapsi hoida. Olgugi, et Kidman on minu lemmikuks muutunud. Ta on lihtsalt nii armas. Eile pidin tube jälle koristama, kükitasin akna ääres ja puhastasin akna lauda ja Kidman tuli minu juurde ja sasis mu juukseid ja küsis hästi armsalt :"and how is Malina doing?" ( ja kuidas Malinal läheb). Vahest olen Malina, siis Alina või Aliana :D 
Igatahes hetkel rohkem lapsehoidimisest teises peres, pole juttu olnud. Natuke loodan et ei pea seda tegema. 
Peale koristamise olen värvinud.
Oma kontoris

Ma värvin neid aedasi, mida Keijo kokku keevitab.
Keijo oma kontoris 

Vahepeal käisin ja teeääres olevaid vanu aedu üle värvimas. See mulle meeldib. Omaette vaikselt töötan. Algul olin päikse käes, Greg pakkus küll et ma võin puude alla varju minna, aga ma tahtsin päikse käes olla. Poole päeva pealt Greg ikka tuli ja ütles et ta saadaks mind ikka varju, liiga palav on päikse käes. Ei hakanud vastu vaidlema. Eks seal varjus oli mõnus olla küll. Kuskil kolme paiku said mul väravad otsa ja ta ütles et oleks vaja teeääres teha, aga vist liiga palav on. Ütleisn et pole midagi, võin ikka minna. Kui tööpäeva lõpus tagasi tulin, siis küsis ikka murelikult, et ega liiga palav polnud. Ütlesin et ei, seal lageda peal oli tuulisem ka. Siis küsis kas liiga tuuline polnud, et kas ei häirinud mind. Ütleisn et ei väga hea jahutus oli. Siis ta naeris ja ütles :"you dont complain much, do you?" ( sa ei virise vist väga, ega?) ütlesin et ikka virisen, kui selleks põhjust on. Hetkel pole. Siis ütlesin et no võibolla siis ainult kärbsed käivad pinda. Ta hakkas naerma ja ütles "yeah, they are pain in the ass" (jah, nad on pinnuks perses) :D 
Aga tegelt ka, mille üle nuriseda. Töö ei ole väga raske, ilm on super, palav aga mulle meeldib. Kõik on tegelt ikka väga mõnus. 
Täna Greg ütles et läheb terveks nädalavahetuseks ämma juurde heina tegema. Küsis veel Kejiolt, kas ta teab heina tegemisest midagi, ta pole ise varem teinud. Oli väga üllatunud, kui kuulis et Keijo üht teist ikka teab. Ütles et ta läheb üritab, kui hakkama ei saa, küll helistab siis Keijole :D
Ütles ka et kui mõned veised jälle aiast lahti on saanud, siis ajage nad tagasi koplisse. Keijo rõõmuks ütles, et ta võib selleks motikat võtta. Oh seda rõõmu. Keijo on seda nillinud juba mõnda aega ja sellega sõitmisest unistanud. Tegelt Greg ütles seda ükskord ennem ka juba aga Keijo ütles et ta ei kuulnud seda ja ta ei julge niimoodi võtta, äkki ma kuulsin valesti. Aga täna ta sai lõpuks siis sellega sõita, sest ühel hetkel oli jälle üks punt hoovis.
Õnnelik poiss 

Pean veel mainima, et mulle tundub, et see on koguaeg üks ja see sama kamp. Viis lehma (pruuni ja valge kirjud) ja 1 must pull. Ma ei ole päris 100% kindel aga tundub küll et koguaeg samad. Põhimõtteliselt üle päeva on nad kuskilt jälle välja saanud ja tulevad maja juurde. 
Keijo igatahes võttis motika ja läks meie uhke karjakoera, Banjoga lehmi ajama ja mina sõitsin oma uhke roostehunnikuga kopli poole, et värav lahti teha. 
Keijo ja Banjo teevad head koostööd 

Huvitav oli vaadata, kuidas Banjo tööd teeb. Tubli koer. 

Õhtul avastasime, et meil pole vett. Keijo õnneks leidis kuskil õues jalutades natuke levi ja helistas Gregile ja tuli välja et vahest pump lülitab end ise välja. Keijo ütles talle ka et me lähme juba täna Narrabrisse, ja siis ta ütles et hea idee ja kui tahame võime ka pühapäeva vabaks võtta. Arvame et siiski ei võta. Aga mine tea. Võib olla ikka. Homme lähme kolame poodides ja siis Keijo tahab minna kuskile poodi, et natuke keevitus-asju osta. Küsis Gregi käest, kus pood asub, tahab osta kindaid. Greg ütles kus pood asub ja ütles veel et tal on konto seal poes, et Keijo pangu tema nimele. Keijo ütles, et maskile oleks vaja uut klaasi ka. Greg ütles et Keijo vaadaku, mis vaja on ja ostku ära. Aga ärgu tervet poodi ka tühjaks ostku. :D niiet läheb shoppamiseks :D
Ok. Me nüüd magama. Me pole nii kaua vist siin olles üleval olnudki. Kell on kolmveerand 1 öösel. Tööpäevadel ma lähen tavaliselt poole 9 paiku magama. Keijo tuleb tavaliselt pool tundi või tund hiljem järgi. 
Ok olge tublid! Päikest teile 


No comments:

Post a Comment