Sunday, March 16, 2014

Tormituuled, tormituuled...

Tere
Meil on jälle vaba päev. :D Asi siis nii, et laupäeval, kui Narrabrist tagasi tulime, helistasime hostelisse, kus Brisbane'is olime. Meie pangakaardid saadeti sinna. Mina helistasin enda kaardi pärast juba tükk aega varem panka ja vahetasin aadressi ära ja minu kaart tuli meie farmi. Aga kui Keijo kaardi pärast helistasime, siis ütlesid nad et aadressi ei saa muuta, saadavad selle ikka brisbane. Laupäeval kui hostelisse helistasime siis öeldi, et pole mingit kirja. Helistasime siis panka ja sealt öeldi, et Keijo peab minema isiklikult panka ja ennast tõestama, et ta ikka on tema ise, kes oma pangakaarti taga ajab :D aga pank on jällegi pühapäeviti kinni ja peame jälle mingi päev vahetuse tegema. Otsustasime et teeme seda millalgi hiljem. Ega see nii kiire asi pole. Minu kaart on olemas ja minu palgast saab söödud küll ja kui vaja siis saab ju Keijo kontolt mulle kanda. Konto ju on olemas ja töötab, lihtsalt kaarti pole. Aga tegelt jah, minu nädala palgast saab vabalt 2 nädalat söödud. Keijo palka ja kontot plaanisime säästmiseks kasutada. Palka saame iga kahenädala tagant. 
Igatahes, otsustasime siis alles hiljem seda asja ajada. Laupäeva õhtul tuli Greg meiega jutustama ( ta tegelt pidi terve nädalavahetuse oma ämma juures heina tegem, aga tuli koju miskipärast), küsis kuidas meil linnas läks, kas saime kõik tehtud mis vaja. Ta soovitas meil varem osta katusele telefoni jaoks antenn, siis on meil parem levi. Käisimegi seda siis uurimas. Antenn maksab $129 ja telefoni jaoks on vaja ka hoidjat mis maksab sama palju. Otsustasime hetkel seda mitte võtta. Korra nädalas, kui me linnas käime ja saame oma netis surfamised ja Skype kõned tehtud, sellest piisab küll. Pole vaja meil iga päev netis käija. 
Igatahes rääkisime talle, et mingi järgmine kuu võibolla tahame uuesti päevad ära vahetada, sest peame panka minema. Siis rääkisime niisama maast ja ilmast juttu. Mulle meeldib et ta vahest õhtuti niiöelda meie hoovi :D meiega juttu rääkima tuleb. Mitte ainult tööst vaid ka niisama. Muidu on ta selline hästi tõsine ja hirmuäratav isegi, kui ta meile tööd jagab vms. Ikka boss. Aga kui ta õhtuti meiega niisama rääkimas käib, siis on ta täitsa tore tegelt. :D teeb nalja jne. Ma mingi aeg uurisin ta käest, et kas munadepühad on siin ka 4 päeva järjest vana nagu Inglismaal. Ta ütles et ta kindlalt ei tea aga arvatavasti. Ütlesin et meil tuli mõte siis Sydnysse tuuritama minna. Ja nüüd laupäeval ta ütles et jah on vaba kõik 4 päeva. Et see on hea mõte Sydnysse minna. Aga et seal on palju vaadata :D eks kindlasti. Aga midagi ikka jõuame vaadatud. Kindlasti tahame Palm beach'ile minna (ehk siis rand kus Kodus ja Võõrsil tehakse) ja kuulsa ooperimaja vaataks siis ka üle. Aga noh linnad meid väga ei huvitagi. Me tahaks rohkem loodust, seega plaanime minna Blue Mountaini. Suur mägi ja looduskaitse ala nagu, kõrgeim tipp oli vist ligi 1100m merepinnast. Seal on siis palju matkaradasi ja loomade ja lindude vaatlusalasid, nagu ma olen kuulnud. Eks me saame siis täpsemalt teada. Äge saab kindlasti olema. 
Ok aga tagasi meie töö juurde. Igatahes Greg küsis siis laupäeval, et kas ikka tahame pühapäeval tööd teha. Et võime vabaks ka võtta. Kiusatus oli suur, aga ütlesime ikka et teeme tööpäeva. Ütles siis et me alustaks tund aega hiljem. Eile siis Keijo tegi ikka oma keevitustööd ja mina läksin tube koristama ja pesu pidin ka pesema. Karina üles et nad lähevad kõik hiljem minema, tema ema juurde, Gregil on veel vaja heina teha, et ma siis vaataks uuesti söögitoa üle, ja peseks ka põrandad ära. Seniks aga polnud mul enam seal midagi teha ja läksin õue et Gregilt tööd juurde küsida. Hommikul juba oli ilm pilves ja eemalt oli tumedamad pilved näha aga selleks ajaks  olid need juba meil ja päris tuuline oli. Eemalt oli näha nagu mets põleks aga siis sain aru et tegelt see oli kõik tolm ja küsisin Gregilt, et kas see on liivatorm seal eemal ja ta ütles et jah ja kohe on see siin. Ta käis ja pani autodel aknad kinni ja käskis mul sama teha. Minust võibolla paarikümne meetri kaugusel oli siis see auto ja nii kui jõudsin ümber pöörata et auto suunas minna oligi see torm juba meie juures. Liiva lendas ikka sellise jõuga vastu jalgu, et valus oli. Ja tuuli oli mulle vastu seega ma ei saand üldse vaadata kuhu ma lähen, sodi lendas ikka täiega. Kui aknad kinni sain siis hakkas täiega vihma ka sadama, mis õnneks peksis selle liiva ja tolmu kõik maha ja see enam ei lennanud aga vihm ja tuul olid ikka jõhkrad. Ma pole sellist tuult veel enne näinud. Olime kolmekesi (mina, Keijo ja Greg) selle kuuri all, kus Keijo keevitab. Sealt poolt kus tuuli oli, nad panid kuuri uksed kinni aga tuul oli nii tugev et üks pool uksest kukkus alla. Keijo ütles et see oli ühest kohast nagunii katki juba aga teine osa oli tegelt päris tugevasti keevitusega kinni ja see kukkus selle tuulega alla. Nii tugev oli see tuul. Üks puu (suht väike) murdus ka nende hoovis ära. Aga see jõhker tuul ja vihm kestis ainult mingi 5 minutit. Ja juba tuligi jälle päike välja. Aga tuuline oli ikka ja kui maapind ära kuivas, siis tolmutas ikka päris kenasti, aga mitte nii hullult. See oli ikka päris hull, hirmus ja äge üheaegselt. Kahju et mul telefoni taskus polnud, oleks filminud seda. Vanemad pojad läksid just vahetult enne seda veel kuskile ratsutama ja ma ei usu et nad kuskile varju said minna :D 
Pärast seda ütlesid Karina ja Greg et kuna nad lähevad heina tegema, nad tulevad alles esmaspäeva õhtul tagasi, et kui me tahame siis võime minna linna ka Keijo kaardi asjad korda ajada. Et siis nad ei pea meile hunniku tööd ette välja mõtlema, juhuks kui meil otsa saab. Noh Keijol tegelt pole seda muret, aga mul saab küll värvimistöö varsti otsa. Kuna meil oli laupäev vaba ja eile mina sain juba mingi 2st lahti (Keijo lõpetas 4st) ja niigi alustasime eile hiljem ka, siis ütlesin et me linnast tagasi tulles ikka teeme midagi. Sest ma usun et me jõuame koju tagasi mingi 2-3 paiku. Greg ütles et eks ise teate, ei pea aga võite. Nii me siis jälle vabad oleme. Hommikul pidime ainult hobustele süüa andma ja Banjole panime ka igaksjuhuks. 
Eile olid kolm lehma jälle väljas, Keijo oli nii õnnelik, sai jälle motikaga kimada. Banjo oli kadunud sel ajal kuskile ja Keijo pidi üksi neid ajama ja ütles et oli kohe raskem. Sest muidu Banjo jooksis neil taga ja Keijo oli ühe külje peal. Kui lehmad hakkasid teisele poole minema, siis Banjo jooksis kohe ette. Aga eile Keijo pidi muudkui edasi tagasi neid ajama. Ise muidugi oli rõõmus selle üle, sai rohkem sõita. Pärast tegi mulle ka natuke sõitu. :D 

Pärast seda tormi läks eile ilm ka jahedamaks ja öösel oli kohe täitsa külm magada. Ja meie magamiskotid olid ka autos, ei olnud midagi lisaks peale tõmmata :D öösel läksin vetsu, siis hea, et kängurud mind pikale ei jooksnud :D täitsa ära ehmatasid, mul polnud prille ka ees, ei näinud ka korralikult :D 

Vat nii, selleks korraks vist jälle kõik. Kohe jõuame Narrabrisse, seega pean lõpetama. Olge tublid! 
Ps! Helve ja Peeter, head reisi teile!!! :)

No comments:

Post a Comment