Friday, April 11, 2014

Nädala kokkuvõte.

Kuigi homme on tegelt veel tööpäev, teen ma täna juba sissekande. Mitte et mul tegelt midagi kirjutada oleks. Aga meil on täna terve päeva olnud laupäeva tunne ja plaanisime õhtul pubisse sööma minna. Muidugi tegelt on reede, aga tahtmine välja sööma minna on suur, seega lähme siiski. Ja saame siis ka netti kasutada. 
Nagu ma juba ütlesin, tegelt väga midagi tegelt kirjutada polegi. Midagi uut pole toimunud. Tegeleme ikka oma treileriga. Karina läks teisipäeval ära ja alles eile õhtul tuli tagasi. Kuidagi kergem oli kohe tööd teha :D tegelt ma ei taha kuidagi Karina kohta midagi halvasti öelda. Ta tahab asju kindlat moodi ja selles pole midagi halba. Aga Gregiga on lihtsam töötada kui Karinaga :D 
Karina käskis mul iga päev tube ka koristada aga kui Gregilt küsisin et kas pean koristama minema, siis ta umbes jäi nagu korra mõttesse, et umbes mida nüüd öelda ja siis ütles et ma ei näe mõtet et peaks iga päev koristama. Ütlesin et teen siis kolmapäeval. Ta siis ütles et nojah võid ka teha neljapäeval, enne kui Karina tagasi tuleb :D 
Kui ma lõpuks neljapäeval koristama läksin, siis soovisin küll, et oleks iga päev koristanud. Kidman ja Sinclair olid ikka kenasti toad sassi ajanud. Kõik kohad olid Lego klotse täis. Suures toas oli hunnik tekke ja rätikuid, olid vist koopaid ehitanud tugitoolitega. :D oma lapsepõlv tuli kohe meelde, kuidas me ka koopaid tegime. 
Igatahes, täna oli Karina tagasi, ütles hommikul mis ta tahab et me teeks ja siis läks väikeste lastega kooli, mingi munadepüha värk toimus seal, järgmine nädal on lastel koolivaheaeg. Ja oli kadunud terve päeva. Lõpuks kerkis meil nii palju küsimusi, millele ka Greg ei osanud vastata, lõpuks paistis ta oli ka juba kergelt närvis Karina peale. Mingi hetk oli ta vist Keijole öelnud ka, et kui tema saaks valida oleks see asi juba ammu tehtud. :D ohjad on ikka naise käes. Tegelt mul on savi sellest kelle käes ohjad on või mitte, aga Greg võiks ikka suu lahti teha kui ta ka näeb et teisiti on võimalik kiiremini ja paremini teha. Aga noh juu siis pole vaidlemist väärt. 
Teisipäeval hakkasid meil põllutööd ka pihta. Karina õemees Scott (kelle lapsi ma hoidsin) pidi hakkama põlde pritsima. Aga enne tegi traktorile hoolduse ära ja ma aitasin mürgipritsu otsi puhastada.
Siit pildilt hästi tegelt ei näe aga See prits on 36 meetrit pikk. Jane, kui pikk teil on? :D Gregi vennal pidi 48m pikkune olema. Tükk aega mässasime Scottiga, et kõik otsad pritsiks. Kõik paistis puhas olevat aga mõni koht ei pritsinud korralikult. Lõpuks mina istusin traktoris ja vajutasin pritsu sisse ja välja, samal ajal Scott kontrollis kõik üle. Scott ütles et varsti võin ta töö üle võtta :D 
Mis veel head kirjutada?! Täna õhtul peaks Queenslandi põhja osas jõhker torm olema. Keeristorm, tornaado või mis iganes. Sada nime tormile antud. Igatahes 300km/h pidi tuule kiirus tormi keskel olema. Hea et me sinna poole ei läinud :D. Meile lubab ka tegelt tormi aga mitte midagi sellist. 

Täna pesin Karina maja verandat ja leidsin seal ilgelt suure ämbliku. Surnud, minu õnneks :D rõve sellegipoolest. Ja kätte ma ei julgenud seda ikka võtta. Noh paljakäsi. :D mul olid sokid taskus, mässisin selle soki sisse, sest pidin seda Keijole ka ikka näitama juu :D 

Ma olen omale siin lemmiklooma ka saanud. Neil on neli hobust. Üks on isane, Woody. Ta oli alguses eraldi aias, sest tal oli haav jala peal ja ma käisin teda ühel korral harjamas ja nüüd ta alati tuleb minu juurde ja tahab et ma teda harjaks või sügaks. Eile hakkasin ära minema ta juurest, siis tuli muudkui järgi ja astus mulle ette ja hakkas oma nägu minu käe vastu sügama. :D lõpuks kui ma ikka ära läksin siis ta tuli nii aia juurde kui võimalik ja siis veel sirutas kaela üle aia, nii kahju oli ära minna. Ta oli nii üksik. Eelmine nädalavahetus ka, teised kolm hobust võeti pololakrossi võistlustele ja Woody oli üksi siin ja siis ta oli nii hädas, muudkui jooksis oma aias ja tegi hädakisa alati kui meid õues liikumas nägi. Käisime teda natuke sügamas ja kui ära hakkasime minema siis jälle hakkas hädakisa tegema. Neil on üks poni ka, kes on kaugemal aedikus ja kui ta avastas poni, küll siis pani suure kappamisega poni poole. Hirmsasti tahtis seltskonda. Praegu on ta ka üksi. Ma ei saagi aru miks täpselt. Neil on ühel hobusel esimeste kapjadega midagi, ta on ravil ja on eraldi aias, ta vist on Woody pruut, sest Woody on koguaeg tema aia juures ja kui see loomaarst selle teise hobuse ära viis siis Woody oli jälle hullult hädas. Kui ta tagasi toodi siis Woody oli nii õnnelik. Aga neil on kaks emast veel, kes on omakorda eraldi aias kahekesi. Ja vaene poni on vabsee kaugel omaette. Ei saa aru. Igatahes, Woody on nüüd minu lemmikloom :)

Olgu. Rohkem mul küll midagi lisada pole. Järgmise korrani!
Mina treileris soojustust panemas :D

Keijo tegi veel ühe ilusa pildi


No comments:

Post a Comment