Friday, April 25, 2014

4.päev, Rannamõnud

Üks päev parem kui teine! Terve meie puhkus siiani on olnud lihtsalt super. Täna hakkas küll vihmaselt, aga egas me suhkrust tehtud pole :D hommikul  kui oma hommikusööki nautisime, ilmusid igasugu kalkuni taolised ja haraka/varese taolised linnud meie ümber, kes soovisid ka osa saada. Need varese taolised linnud olid eriti osavad, nad püüdsid oma tükikese lennu pealt kinni.
Hommikusöök söödud, pesemas käidud ja rätikuid kuivatis kuivatatud (ametliku karavanpargi mõnud), võtsime suuna Palm Beach'ile. Vihma sadas ja ilm polnud just kõige soojem aga me ei lasknud end sellest segada. Randa me lähme ja jutul lõpp. Enne Palm Beachi tuli aga ette Newport Beach. Kuna meie hommikusöök tegelt koosnes kahest saiakesest, siis läksime sööma. Ja siis randa. Vesi oli tegelt soe aga raske oli vette minna kui ilm ei olnud just kõige soojem. Vihm õnneks oli lõppenud. Kuna kell oli ka vähe veel, siis otsustasime rannas niisama jalutada, lootes et läheb soojemaks. Eemal olid kaljud ja kivid, läksime siis sinna uudistama. Ma leidsin sealt taskutäied ilusaid karpe ja krabisi nägime ka. Keijo riidles minuga et ma ei tohi karpe korjata, et neid Eesti kaasa ikka võtta ei saa. Ma veel uurin seda asja. Aga kui ei saagi, kes ütles et kandis siin olles nautida ei või. Et Keijole meeltmööda olla, siis sorteerisin ilusamad välja, et taskud natuke tühjemaks saada :D Seal rannas me siiski ujuma ei läinud, olgugi et ilm läks väga ilusaks. Meie siht oli siiski Palm Beach ja meil oli vaja enne seda veel Kmarti minna, et autole mingi present osta, et saaks mingi katusealuse aretada, kus saaks vihma eest varju, kui peaks veel sadama ja väiksed toolid ostsime ka. Kuna täna oli mingi püha, ANZAC day- esimes maailmasõjas langenute mälestuspäev, siis pood alles avati ühest. Seni veetsime aja siis selles rannas. Poes käidud, asusime Summer Baysse :D kogu see poolsaar on lihtsalt super. Rand ranna otsas. Ja vaated, oh kui ilusad vaated. Lõpuks leidsime ka kurikuulsa ranna, kus siis Kodus ja Võõrsili filmitakse. Täna neid seal kahjuks polnud, paganama püha! Muidu nädala sees nad teevad filmimisi (uurisin kohalike käest :D ) aga tuttav koht oli küll :) surfi klubi ja selle kohal olev restoran, mis praegu uuemates osades on. Ma ei tea, kui kaugel Eestis näidatavad osad on, aga ma siin olen paaril korral vaadanud.
Ujuma läksime ka seal. Lained olid jõhkrad. Olid kuskil põlvini vees ja vahest lõid seal ka lained üle pea. Ja milline jõud on nendel. Hea et bikiinid selga alles jäid :D ja vesi oli mõnus soe ka. Mitmed korral lõi laine mind ikka pikali ja vedas tagasi kaldale ja muidugi kui siis sealt tagasi hakkas laine minema siis kiskus jälle kaasa. Aga kuna päike hakkas vaikselt loojuma, siis kaua seal ei olnud, sest oli vaja veel ööbimine leida. Ja tahtsime seda valges teha. Küll me homme veel saame rannamõnusi nautida, sest plaanime homse öö ka siin veeta ja siis pühapäeva hommikul asume kodu poole. Nüüd ööbimegi Palm beachilt umbes 15km kaugusel aga siin samas on ka rand ja Newport beach on umbes 6km kaugusel. Rand ranna otsas :D
Muideks avastasin enne netist et Lane Cove River Tourist Park, kus eile ööbisime, seda parki kasutati Koduka jaoks, Summer Bay karavanpargi filmimiseks. Oleks ma siis seda enne teadnud. :D
Igatahes me Keijoga ei taha siit kohast enam lahkuda. :D peab hakkama siia tööd otsima. See on lihtsalt super koht: rand olemas, linn olemas aga mitte liiga suur ja kui tuleb suurlinna tuju peale siis Sydney on vähem kui tunni kaugusel. Me oleme lihtsalt armunud sellesse poolsaarde. Keijo ütles et lähme vetelpäästjateks tööle. :D ütlesin et kardan, et kui ma peaks kedagi päästma minema, siis see päästetav isik peab mind päästma hakkama :D
Aga see oleks siin küll super koht mõneks ajaks pesitsemiseks. Kahju et puhkus läbi saama hakkab. Homme veel lõsutame rannas ja laeme enda "akusi" ja esmaspäeval hakkab jälle töö pihta. Ok. Mõningad pildid ka. Summer Bayst pilte pole, Keijo tegi fotokaga, neid saan alles kodus olles pana.
Need kaks pilti on tehtud juba siis kui päike välja tuli ja ilm soojemaks muutus

Väiksed krabipoisid, olid kiired kivide alla siblima, aga ikka saime paar pilti.

Tuuline ja tiba vihmane ilm meid ei morjenda, kui ümbrus nõnda ilus on :)

Kivikuningas

Lained lõid hea laksuga vastu kive ja vahest tuli täitsa kaugele see vesi. Pluv