Friday, July 11, 2014

Alati ei oskagi pealkirja välja mõelda :D

Tervitused. Jälle nädalake möödas. Alustame siis algusest. Pühapäeval läksime siis linna. Eelmine päev sai Amyga arutatud et äkki läheks teeks väikse massaaži kuuri, lihased olid ikka päris haiged. Kuigi hinnad hirmutasid meid natuke. Tund aega on enamus kohtades umbes $100. Aga kui jõudsime ühte kaubanduskeskusesse siis seal oli üks väike Tai massaži koht ja tund aega oli $60. Otsustasime siis ikka minna. Tai neiu ütles et kui mul valus on siis ma annaks märku. Alustas mu õlgadest. Vasak õlg oli mul enam vähem ok aga parem on mul haige labida maasse sisse löömisest. Mingi hetk neiu küsis et kas võib survet juurde panna, ega valus pole. Ütlesin et ei ole valus. Hakka siis tugevamini tegema. Mis oli selline piiri pealne. Oli nagu valus aga lihtsalt sellest et lihased olid valusad, mitte et ta otseselt haiget oleks teinud. Siis ta imestas et kas ikka ei ole valus, et ma teen täie jõuga :D aga mulle meeldis. Tõsiselt hea oli. Kui ta mu paremat õlga tegema hakkas siis ta umbes kohkus ära et mis ma küll teen, et see õlg nagu nii pinges on, teine oli täitsa ok. :D küll mudis ja sõtkus mind nagu tainast :D küll kätega, küll küünarnukkidega. Aga mõnus oli küll. Kui jalgu tegi siis sõnaotseses mõttes ta peksis mind rusikatega :D küsis jälle et kuidas piinamine meeldib aga ma ei võtnud seda kuidagi piinamisena, puhas nauding oli :D tund aega möödus liiga kiirelt :D ja nii mõnus oli pärast olla ikka. Aga noh pärast esmaspäevast tööpäeva on õlg jälle haige ja tahaks uuesti massaaži. Ütlesin Keijole ka ja ta natuke torises et kallis ju. Aga kurat, minul ei kulu raha alkoholile või suitsudele, siis võin ma seda endale ikka lubada :D 
Esmaspäeval ma juba tegin 28 kasti ehk 1344 puud. Keijo tegi 35 kasti ehk 1680 puud. Pole paha. Kui nii iga päeva siis oleks palk umbes sama mis teises farmis. Aga noh vahest võib vihma sadada ja siis tuleb jälle lühem päev. 
Meile tuli pühapäeval veel üks uus kutt siia ja minu meelehärmiks, tüüp jagab siin kangesti kanepit. Kuna Amy ja Ošh elavad suurestoas ja nad ei viitsi õue suitse tegema minna, siis tehakse suitsu suurestoas, mis mind häirib aga ma ei hakanud midagi ütlema. Aga kui nad tahtsid kanepit seal tõmbama hakata siis ma tegin küll suu lahti. Ma ei tea kas ma olen sellepärast vihatud ka või mitte. Keijo ütles küll et sa ei saa keelata neid et see on nende tuba, siis ma ütlesin et pole minu süü et nad oma toaks suuretoa valisid. See tuba on tegelt ikka kõigi jaoks. Nad olid siin esimesena, ei olnud nii et neil polnud mingeid variante. Ja me kõik peame ikka teistega ka arvestama. Aga noh, nüüd kus meil on oma toas ka soe, siis ma ei viitsigi väga seal enam istuda. Söön, pesema ja siis juba voodisse, kas loen raamatut vms. Ei taha väga seal suitsu sees olla. Varem oli meie toas külm ja siis ei tahtnud siin olla, istusime suurestoas soojas kõik. 
Panin üks päeva oma kalori kella ja rihma peale et vaadata palju kaloreid läheb selle tööga. Umbes 3700 kalorit läks esmaspäeval. Jõhker :D niiet kõik kes oma kaalu langetada tahavad, palun väga, kaal kaob ja saab palka ka selle eest :D  
Pühapäeval kui hakkasime linnast tagasi tulema, siis kaubanduskeskuse parklas avastasime mingi lipiku auto aknal. Kohkusime ära, et äkki saime trahvi, aga tuli välja et oli hoopis kiri. Keegi kraapis meie auto stange ära ja pealtnägija pani selle isiku autonumbri kirja ja jättis meile teate, et selline asi juhtus ja ta nägi seda pealt. Andis ka oma numbri , et kui tahame asja politseisse anda, siis ta võib tunnistada. Väga hull asi polnud ja Keijo arvas et ta ei viitsi selle asjaga tegeleda. Aga hämmastav et keegi viitsib sellist asja teha, kirja jätta ja ennast veel tunnistajaks pakkuda. Ma peaks talle sõnumi vähemalt saatma ja tänama teda selle eest. 
Tööst midagi erilist rääkida pole, istutame aga puid. Päris palju panen maha ka juba. Isegi rohkem kui teised, kes enne minust kiiremad olid. Keijo küsis et kas teen sohki, et umbes viskan puid niisama minema vms. Aga ei tee ma sellist asja. Loodan et ülemus ei arva seda ka :D ma ise usun et asi on selles et kõik teised suitsetavad ja teevad suitsupause pidevalt. Aga mina lasen ju ikka edasi. 
Üks hommik ma olin väga väsinud ja kuidagi halb oli ka nagu olla, ei viitsinud kellegagi suhelda. Siis otsustas üks tüüp titte mängima hakata. Meil kõigil on niiöelda omad rihmad millel siis need puude kastid küljes on. Mina panen õhtul alati oma kaitseprillid sinna kasti, et hommikul tean et tegemist on minu kastiga. Ja kui treilerisse panen, siis lükkan ka ilusti taha nurka. Hommikul võtan sealt. Ja siis kuulen et see tüüp nuriseb et tema rihm on kadund ja siis vaatab minu poole ja et näe kes varastab.  Ta muidugi üritas nagu nalja visata aga mul polnud selleks mingit tuju ja lihtsalt ütlesin et see on minu oma sest minu prillid on siin sees ja see oli treileris seal kus ma ta eile jätsin. See tüüp umbes et kus tema rihm siis on. Ja siis ta ei leidnud oma labidat ka ja kui lõpuks leidis siis suure vandumisega viskas selle maha ja podises et sellepärast talle meeldib ainult proffessionaalidega töötada, ei ole mingit probleemi. Ma sain siis nii vihaseks et oleks tahtnud oma rihma talle vastu pead virutada ja öelda et kui sa selline titt sellepärast oled võta siis see, ära jumala eest pillima hakka. Tegelikkuses ei ole nendel rihmadel mingit vahet. Kõik ühesugused. Ainuke asi on see et ta pidi võtma siis uue, millel kasti sees polnud ja kasti sisse panemine on paras nuhtlus. Ja selline mossitamine et mine kanni. Terve päeva käis ja vandus. Oh jah. 
Natuke siis meie ühiselamust ka :D
Ma pean ennast üsnagi lahkeks inimeseks. Ei ole kade. Alati aitan ja annan kui vaja. Aga kui meie õli, mis tavaliselt kestab meil kuu või isegi rohkem, saab nädalaga otsa, või kui ma pean vara hommikul oma tassi maja peal otsima ja vaatan et kellegi vana tee/kohv on seal sees ja tass sitane, siis tuleb küll tahtmine kõik oma asjad oma tuppa peitu tuua :D et jah. Pole kerge see saja inimesega elamine :D vähe sellest. Me Keijoga oleme ainukesed kel on oma auto. Eelmine nädal, meie maja rahvas tulid meiega. Teised käisid ülemuse töö autoga. Mis on igati ebamugav väike minibuss vms. Sel nädalal me töötame pühapäeval ka ja esmaspäeva saame vabaks, sest töö autod lähevad hooldusesse. Tuleb välja et meie maja rahvas juba pani asjad paika et poodi me siiski lähme pühapäeval (meie autoga) et siis on esmaspäeval hea lebo kodus terve päeva olla. Et pühapäeval on nagunii poolik päev, pärast seda saab ju minna. 
Esiteks ma kahtlen et meil poolik päev on, kui just vihma ei saja, sest oleme oma tööga niigi maas. Teiseks kui ka on poolik, enne ühte me ikka vabaks ei saa ja siis tuleme koju pesema ja selleks ajaks kui minek on, siis on kell juba 2-3. Tund aga sõidab linna. Pimedaks läheb umbes 5-6 vahel. Kui Keijo mulle seda rääkis siis ma ütlesin kohe ei, sest me ei hakka pimedas mingil juhul sõitma. Kängurudele otsa sõitmise oht on liiga suur.  Ja siin on teed nii käänulised ka, et päevalgi on halb sõita. Ja kolmandaks, mida asja sa siin peldikus terve päeva ikka teed??? Ma pigem kolan linnas ringi, läheks kinno vms. Keijo ütles et ta pigem läheks ka esmaspäeval ja et ega teised siis ei öelnud ka et vat asi nüüd selline et me otsustasime ja kõik, aga sellise mulje jätsid küll et oleks parem kui te meie plaaniga nõus olete :D olgu õnnelikud et üldse meiega saavad. Huvitav kas keegi neist nii lahke ka on, bensuraha pakkuma hakkab? Ikkagi raskem auto, kui 5 inimest autos ju :D siin mäest üles-alla sõitmiseks kulub seda küll. 
Ok palju vingumist ühes tekstis. Kuigi asju mille üle veel vinguda saaks :D oh well, inimesed on erinevad. Elame üle. Aga omaette elada oleks parem :D 
Pilte kahjuks veel pole, kuigi loodus on ilus, isegi kui sajab vihma. Mäed igal pool. Me oleme umbes 800m merepinnast ja vahest oleme lausa pilvedes, kui on vihmane. Igakord kui puid istutades jälle mäe otsa omadega olen jõunud siis korra puhkan ja vaatan ringi. Töö on raske aga loodus on ilus ja annab energiat juurde. Metsast kostub linnulaulu. Üks lind, cookaburra,
teeb sellist mõnusat ahvi häält, veider hääl linnule aga mõnus. Mõned linnud kostuvad, nagu nad hüüaks: JAAK :D ausõna. Teised teevad jällegi sellist kassi kräunumis häält, nagu kassid teevad kui nad kaklevad vms. Kolm järjestikku kräunumist, kolmas vajub kuidagi ära, justkui enam ei jaksaks. Naljakad linnud. 
Üks päev jooksis suur kari hirvi meist ka mööda kui puid istutasime. Vat sedapsi. 
Selleks korraks kõik. Nautige suve! Tsau-pakaa!

3 comments:

  1. Nii põnev lugeda teie tegemistest. Ja teie majapidamine tuletas mulle mu ühikelu meelde :D

    ReplyDelete
  2. Oi, ja kus on sinu seiklused? Sinust pole ammu midagi kuulda olnud.

    ReplyDelete
  3. jaa, ma tean, tegutsenud nagu veidike olen siin, aga kuidagi ei tule seda kirjutamistuhinat peale enam :(

    ReplyDelete