Wednesday, July 16, 2014

Always look on the bright side of life...

Alati leiab halvast ka head. Tuleb lihtsalt positiivselt mõelda. Näiteks. Meil on maja külm. On küll paha, aga kui meil külma kööki poleks, siis meil tekiks probleem oma söögiasjade, mis vajavad külmkappi, varustamisega. Meil on siin väga väike külmkapp, kuue inimese peale. Õnneks on köök põhimõtteliselt sama külm kui külmkapp :D 
Teisest näitest olen juba enne ka rääkinud. Töö. On hirmus raske aga ilusamat loodust pole ma veel näinud. 
Niiet vastab tõele et halb ja hea käivad käsikäes! Niiet soovin teile kõigile palju positiivsust et leida head ja ilu ka halbades olukordades! Olgu asi nii halb kui tahes, kuskil on ikka midagi mis on hea. Peab olema! :)



Ja kui te arvate et mul pidi vist väga hea päev olema, et olen heas tujus. Ei olnud hea päev. Oli palju kirumist, karjumist, vihastamist, kukkumist ja haiget saamisi. Aga tööpäev sai otsa, kõht on täis ja olen oma toas puhkamas. Kõik on hea. Kõik on alati hea, kui kõht on täis :) head ööd! 

1 comment: