Saturday, August 2, 2014

Puhkuse kokkuvõte

Küll on hea puhata :) kahjuks saab puhkus varsti läbi. Homme juba asume oma uue elukoha poole teele. 3,5h veel sõita. Meie vana farm, kus me enne töötasime on siis kõigest 45min kaugusel. 
Mis me siis selle nädalaga tegime. Esmaspäeval jõudsime siis õhtul 6ks umbes siia. Kuna teadsime et Ošh oli ikka päris purjakil juba poolel teel, siis ei teadnud keegi mida oodata. Õnneks aga ta oli autos jõudnud ikka natuke magada. Ja juua tal ju ka polnud, me varastasime selle ju ära :D vahepeal oli ta autos teistele nii närvidele käinud ja Ambrose oli talle litaka kirja pannud. Nina oli verine ja näos olid justkui kassi vurrud (verest) kui autost välja ronis. :D õnneks meil kellelgi enam alkot polnud ja ta enam juurde juua ei saanud. Nurus küll et läheks poodi aga me ei võtnud kuuldagi. Aga nalja sai sel õhtul. Nagu enne ütlesin, siis Ošh on tegelt väga tore poiss ja väga naljakas. Ta siis tahtis Eesti keelt õppima hakata. Ja oli selles ka väga hea. Naljakas oli kuulda kuidas ta Eesti keelseid sõnu järgi kordas. Aga hästi kordas. Nalja sai. Ja pärast seda õhtut ta pole tilkagi joonud. Isegi kui teised jõid. Eile siis nad käisid veini mõisas ja siis ta ikka maitses aga see oli ka kõik. Teisipäeval ja kolmapäeval ta oli üldse väga vaikne ja istus oma toas, Aimee ütles et tal on häbi. 
Teisipäeval me kõik (va Ošh) käisime juuksuris ja tutvusime natuke linnaga. Kolmapäeval käisime loomaaias. Väga lahe ja huvitav oli. See oli nagu suur rahvuspark, loomad ei olnud puurides nagu mujal oleme harjunud nägema. Neil kõigil oli ikka suured alad, mis oli siis elektriaiaga ümbritsetud. Piisavalt ruumi. Väga lahe oli. Üks elevant lehvitas oma londiga ja ühed ahvid tegid veidrat häält. Alustasid vaikselt ja siis läks valjemaks ja siis äkki jätsid järgi  ja siis nagu umbes poseerisid, jäid liikumatult seisma, üks käsi õhus. :D 
Ja väiksed vallabid (väiksed kängurud) olid nii armsad. Ja neid sai paitada ka, kui vaikselt nende juurde läksid. Üks oli kohe nii julge et haaras ise minu näpust ja hakkas mu kätt lakkuma. Ei lasknud lahti ka, isegi kui hakkasin kätt ära tõmbama. :) niiet väga korda läinud päev oli. 
Neljapäeval käisime Aimeega ratsutamas. Nii kui ma oma hobust nägin, hakkasin juba mõtlema, et kas see oli ikka hea mõte. Ma sain nii suure hobuse, ma olin nii kõrgel :D ja ta tundus üsna vihane ka olevat. Tahtis treenerit hammustada koguaeg, kui ta hobuse kõrval oli. Ratsutamise ajal ei tahtnud ta väga sõna kuulata. Mingi hetk treener ütles ka et mina jään treeneriga taha poole ja Aimee ja teine treener saavad kiiremini ratsutada, kuna Aimee on osav ratsutaja, kunagi oli ka treener. Minu treener tuli oma hobusega siis minu ette, aga minu hobune vist ei tahtnud kuidagi maha jääda ja lihtsalt kargas rajalt kõrvale ja hakkas teistele järgi kimama :D õnneks sain ta ikka pidama aga seetõttu pidi teised ka uuesti traavima, et vältida seda olukorda jälle. Kui jõudsime tagasi tallide juurde siis tegime veel väikse võistluse, nö slaalomit. Minu hobune jälle ei tahtnud sõna kuulata ja ei kavatsenud kuidagi liikuma hakata :D pärast kuulsime et poistel oli ka huvitav aeg, kui nad meid ootasid. Üks hobune oli Sami hammustanud ja ta valge kampsuni roheliseks teinud ja Keijo sai säraka elektriaialt. :D 
Reedel plaanisime minna õhtul observatooriumi, tähti vaatama aga kuulsime kohalikelt et see on mõtetu. $20 ja näha pole midagi. Jätsime siis selle tegemata. Täna päeval mängisime kaarte ja õhtul käisime bowlingut mängimas. Vat selline puhkus siis. 
Aa, üks päev saatis Michael, meie ülemus, mulle sõnumi, et kui me tulevikus veel tööd tahame, et kindlasti temaga ühendust võtaks, et me oleme head. seda on alati hea kuulda. :) praegu me töötame siin umbes 2-3 nädalat ja siis algul oli jutt on lähme edasi Queenslandi. Aga siis tuli jutt et me kõik vist ei lähe. Ja nüüd siis Michael sõnumis ütleski et kui me tahame Keijoga minna, et ma annaks teada. Ja kui oleme oma viljalõikuse Gregi farmis teinud siis oleme jälle oodatud Michaeli juurde. Me küll ise kahtleme et sellist tööd kaua jaksame teha, aga tore on teada, et on olemas kui vaja. :) Michael on tore ülemus ka, kellele töötada. 
Praeguseks kõik. 

Meie bowlingust:


2 comments:

  1. Postitus või puhkus? Mul on mõlema jaoks seletus :D postitus: midagi peab ju raporteerima. Puhkus: ei olnud just kõige parem linn kus midagi põnevat teha oleks olnud ja aega ega raha et kuskile põnevamasse linna minna. Austraalia on suur, tead jah? Vahemaad on liiga pikad :D

    ReplyDelete