Wednesday, September 3, 2014

Tagasi "kodus" :)

Esmaspäeval siis tulime tagasi oma juba armsaks saanud farmi, Burren Junctionis. Nagu oleks koju tulnud. Väiksed poisid, Kidman ja Sinclair olid ka õnnelikud, et tagasi oleme ja pärisid, et kas me ometi nüüd jääme igaveseks :D ütlesime et mõneks ajaks ikka. Sinclair küsis siis et kas 14 päeva? Ütlesin et natuke rohkem ikka. Siis, et kas 100 päeva, ütlesin et see on juba lähemal. Eks me umbes ju 3 kuud oleme ja siis lähme koju jõuludel. Talle väga ei sobinud see variant. :D aga ütlesin, et järgmine aasta tuleme jälle. 
Tegid mulle kohe tuuri hoovis, et neil on nüüd kanad ja me võime alati sealt mune võtta ja muidugi näitasid ette kohe kõik uued raamatud ja mänguasjad ja saapad jne mis nad vahepeal saanud on. 
Karina ütles, et neil on ka 2 uut hobust, pisemate poiste jaoks ja et kui tahan, saan ka nendega ratsutada, sest nad on rahulikumad hobused, algajatele sobilikud. 
Homme, neljapäeval, hakkame jälle tööle. Karina õe, Row, maja kallal hakkame nokitsema. Verandale vaja katus panna ja sees pidi ka olema midagi vaja teha. Ma muidugi ei tea kas me nüüd konkreetselt katust ise paneme aga midagi me seal teeme. Eks homme paistab. 

Vaatasin enne oma blogi vaatamiste arvu. Ja seal näitab ka, kus maailmaotsas keegi minu blogi loeb. Üllatavalt palju riike. Ma ei tea kas keegi lihtsalt kogemata satub minu blogi otsa või on tõesti mõni eestlane seal, kes loeb. Ameerikas, Poolas, Šveitsis, Rootsis, Norras. Loomulikult Eestis, Austraalias ja Soomes ka.  Kes iganes te pole, olge tervitatud! :) 

No comments:

Post a Comment