Monday, February 17, 2014

Abu Dhabi vahepeatus...

Tallinn-Brüssel
Istume lennukis. Midagi tarka teha pole, kirjutan siis blogi, juu kuskil ikka mingi hetk nett on, et saab üles panna. 
Lennujaamas kerkis juba esimene probleem. Nimelt öeldi mulle, et mul pole ju viisat. Kuigi viisa sai juba oktoobris tehtud. Keijol oli olemas, aga minul mitte. Siis tuli mulle meelde, et kui mulle viisa meilile saadeti, siis olid nad minu ees- ja perekonna nime vahetusse pannud. Meister oli siis eesnimeks. Kirjutasin loomulikult neile kohe, et selline apsakas on ja kas saavad ära muuta. Paari päeva pärast tuli ka vastus, et kõik on muudetud ja tänasid et ikka teada andsin. Aga ilmselt süsteemis nad ei muutnud seda ja Tallinna lennujaamas näitas et Marinale viisat pole. Kui aga pandi sisse Meister, siis oli viisa olemas. Näitasin neile siis oma telefoniga oma emaile, et noh on ju olemas. Nad siis helistasid igale poole ja lõpuks ikka öeldi, et teoreetiliselt see ei loe midagi, viisa on mul ikka olemas. Aga parem oleks kui ma need mailid välja prindiks. Õnneks sai Eesti Posti putkas need välja printida. Tänud sellele toredale tädile, kes mind aitas ja lubas need välja printida! :) Loo moraal: printige alati kõik paberid välja, isegi kui nad väidavad emailis, et ei pea. :D päris hirm tuli sisse juba, et ei saagi minna. Aga noh, ega tegelt vist päris kindel olla ei saa, võib olla Austraalia lennujaamas tuleb sama jama ja äkki neile ei sobi minu välja trükitud emailid :D kuigi ma usun, et kõik saab siiski korda ja pealegi see on kõik Austraalia migratsiooniameti oma süü, et ära ei muutnud. Küll kõik laabub! :)

Keijo oli ka enne lendu pabinas. Tal tekkis neljapäeval kõrvapõletik. Sai õnneks kohe antibiootikumid peale, aga arst ütles, et sellega lennata küll hea pole. Täna hommikul käis veel kontrollis, öeldi et on kõvasti paremaks läinud, aga õrn põletik veel on.  Kõiksugu nätsud, kommid ja valuvaigistid olid valmis pandud lennuks, aga õnneks polnud neid vajagi. Kõik on korras. :) nagu ma ütlesin, kõik laabub! 

Mitu mitu tundi hiljem :D 
Hetkel oleme Abu Dhabis. Leidsime väikse nurga, kus saab natuke netti varastada ja mõtlesin et annan märku. Eks hiljem lisan veel juttu :D siis juba vist Austraalias. 

No comments:

Post a Comment