Friday, May 2, 2014

Veel pilte meie puhkusest :)

                                            Suured taldrikud

 Tarmole paar känguru pilti ka. Pole just kõige paremad, aga noh sõidu pealt on raske saada ka :D
                                                               Pikk, pikk tee :)
                                                          Blue Mountains, Perrys Vaatepunkt
Päikesetõusul

Kolm + 1 õde :D

Kerged poosetamised väksese kose ees :)

Lihtsalt imeilus

Nägin kuidas ühed tüdrukud sedasi pilti tegid, pidin kohe järgi tegema :D

Jube suurem kosk.

Lemmik

Opossum?
Summer Bay surf club. Tegelt Palm Beach surf club :D



Algul ma ei saanud aru, kas oleme ikka Kodus ja Võõrsil rannas, aga kui neid kuuski selle surfi klubi kõrval nägin, siis sain aru. väga tuttav oli kohe :)
   
Majakas. Kodukas on selle koha nimi Stuart's Point
Nagu lehvitaks :D

Palm Beach (Summer Bay) asub poolsaarel. Ühel pool mõllavad ilusad suured lained, teisel pool on ilus ja vaikne.

Päikeseloojang Palm Beach'il
Keijo body board. Müüja valis talle selle ja mulle roosa. Phh, ega ma mingi plika pole :D Ma tahtsin rohelist

Algul need lained hirmutasid mind, aga üsna ruttu sain sõbraks nendega :)

Hmm, kuidas nad sinna said? Mina ei saa kuidagi nii kaugele. Lained toovad kohe tagasi.
weeeeeeee, nii lõbus :D Tahaks tagasi

Järgmiseks peab surfilaua ostma vist :D

oi oi, suur laine tuleb
Pildilt väga aru ei saa, aga tegemist oli suure lainega.

Ma tegin vea ja tulin korraks veest välja ja siis mul hakkas nii külm, et enam tagasi vette ei tahtnud minna, olgugi et ma teadsin et vees on soojem kui väljas.

Suvaline surfar, aga ta oli päris osav,

No comments:

Post a Comment