Saturday, May 3, 2014

Uuhhh, külm on juu!!!

Njaa talveks kisub. Öösel on healjuhul 5 kraadi sooja ja päeval ka hea kui saab 20 kätte. Mingi mega külm tuul on ka. Eile käisime jälle põllul oksi korjamas ja me enda arust olime juba niigi paksult riides, aga see külm tuul lihtsalt puhus igalt poolt läbi. Eks seal lageda peal oli ikka tugevam ka see tuul. Lisaks kõigele on meie soojapuhur ka katki, saime siis Gregi käest väikse puhuri asemele, kuniks saab suure korda. Mingi radika pidid ka meile muretsema. Karina veel pakkus tekke meile, aga õnneks on meil päris soe tekk. Magades külm pole. Voodist välja saamine on aga omaette probleem. Keijo ostis mingi taimeriga adapteri ja pani nii et soojendus hakkaks hommikul 6st tööle. Kui ma 6.30 tõusen siis on juba soe :) täna ostame ühe veel, et suurestoas samamoodi saab teha. 
Meil on juba 2 kuud siin töötamisest täis ja mõtlesin et peaks uurima kauaks meil siin tööd on. Aga Karina juba tuli ise uurima, et mis meie plaanid on pärast 3 kuud (algselt oli tööd pakutud 3kuuks). Ütleisn et ei olegi plaane. Kui peame minema eks siis hakkame uut kohta otsima. Ta siis küsis et kas oleksime nõus edasi jääma. Et Greg tahaks keijot traktori peale õpetada aga pole mõtet kui me teatame paari nädala pärast et lähme ära.  Ma ütlesin et me oleks väga rahul kui saame edasi olla. Meile meeldib siin ja niimoodi on meil veel 3 kuud tööd kindlustatud. Ja Keijo oleks väga õnnelik kui saaks traktori peale. Muust ta ei räägigi, peale seda kui põllutööd pihta hakkasid. Karina pidid Gregile ka rääkima. Eks paistab kas ja millal Keijo traktori peale saab. Keijo nägu lõi igatahes särama kui talle sellest rääkisin. 
Üleeile ta pidi üht mürgipritsu parandama. Midagi oli seal vaja keevitada. Samal ajal Karina õemees Scott hööveldas meie teed ja jäi kuskil tee ääres kinni, sest seal oli veel suht märg ja mudane. Keijo pidi siis trakoriga minema välja tõmbama. Pärast kui mulle sellest rääkis siis oli nii õhinal ja uhkust täis :D  
Aa. Ükspäev pidime karja ajama jälle. Meie kodu juures on üks karjamaa kus tavaliselt on hobused ainult aga need veised keda me ükskord ajamas käisime, toodi siia. Me pidime siis hobused kõigepealt nendest eraldama ja siis mingi kilomeeter eemal on üks karjamaa kus on üks meeletu suur pull ja mõned lambad. Need pidime selle sama karjamaa kõrval asuvasse karjamaale ajama ja siis need veised kes meie kodu ligidal on, need pidid minna siis sinna kus enne pull ja lambad olid. Segane värk, ma tean. :D mina olin siis autoga ja Keijo tsikliga. Eks see karjamaa oli muidugi hirmus suur ka, võttis aega enne kui pulli ja lambad üles leidsime. Lambad sai kenasti liikuma aga pull seda ei huvitanud üldse. Tema ei liigu ja kõik. Ma põhimõtteliselt võisin talle otsa ka sõita. Lasin signaali ja puha. Mitte midagi. Ega väga välja ei julge ju ka minna, ikka jurakas oli see pull. Keijo leidis mingi suure oksa ja andis laksu talle siis hakkas liikuma. Aga kavalpea läks koguaeg kuskile puu taha varju kus oli maas ka mingid suured oksad et auto või tsikliga ligi ei saanud. Lõpuks kui ta liikuma saime siis hakkas Banjo närvidele käima. Muudkui jooksis pulli ette ja ajas teda nagu tagasi. Lõpuks panin Banjo enda autosse kinni. Küll ulgus ja kiunus ja hüppas mulle muudkui peale. Ta muidugi oli kuskil tiigis ja sita sees käinud, niiet ma olin ikka parajalt sitane ja märg. Oh what a Joy. :D aga ikka oli äge töö. Igatahes. Saime lõpuks need lambad ja pulli õigesse aeda ja samal ajal olid teised veised ka siiapoole tulnud ja nende kahe karjamaa vahel oleva aia juures passisid. Kui pull neid nägi, küll siis hakkas puhkima ja maad kaapima ja tahtis nendega kokku saada. Kuna me pidime teised veised selle sama aia kaudu teise aedikusse saama siis oli vaja pull eemale ajada. Keijo tegeles sellega ja ma samal ajal läksin autost välja et vajalikke väravaid avada ja samal ajal Banjo pigistas end väiksest pilust, mis ma aknasse jätsin, välja ja kihutas Keijole järgi. Vahepeal muidugi Keijo avastas pulli tahapoole ajades et väravad mis kahte karjamaad ja teisi veiseid pullist eraldas oli lahti ja osad olid juba pulli karjamaale tulnud. Õnneks Keijo oli saanud pulli juba eemale ja ta oli joogitünni juures joomas. Mina pidin siis pulli valvama jääma, et see tagasi ei hakkaks tulema ja Keijo läks veiseid ajama. Mina mõtlesin et lähen ajan seda pulli siis veel natuke kaugemale igaks juhuks. Nagu ikka ei teinud ta minust väljagi ja mul polnud mingit oksa ega midagi, et teda piitsutada natuke. Mõtlesin siis lähemale minna ja astusin veel jooginõu peale et suurem paista, ehk hirmutab see teda natuke. Edu! Hakkas taganema. Või nii ma vähemasti arvasin. Tegelt ta valmistus end minu ründamiseks :D. Hakkas juba vaikselt kaapima ja puhkima. Ei julgenud nagu kohe jooksu ka pista, et äkki siis just ründab. Hakkasin siis vaikselt taganema, julgematta oma silmi pullilt võtta. Aga õnneks ta ainult hoiatas ilmselt mind ja ma passisin auto juures teda. Sinna ta õnneks jäigi ja polnud probleemi. Vahepeal tuli Greg ka sinna ja küsis et kas mul on lõbus. Ütlesin et jaa, mulle meeldib karja ajada aga see pull hirmutab küll mind natuke :D ta ütles et pole vaja, aga vaata et ta teistega kokku ei saa, siis alles hakkab nalja saama. Siis ta aitas Keijol veised teise karjamaale ajada ja ütles et ma pean järgmine päev nendele heina tooma. Kui ma järgmine päev läksin siis nägin et mingi 8 lehma olid ikka veel teised aias, ilmselt jäid teistest maha. Ajasime Keijoga need teistega siis kokku. 
Selles suhtes on hea et siin nii suured karjamaad on. Et nendele heina viia, mul läks üle tunni aja :D lihtsalt istu ja sõida upitajaga. Lebo. 
See nädal on meil siin kõhugripp liikvel olnud. Kõigepealt Kidman ja siis teised. Gregil polnud vist midagi. Aga mina käin seal ju koristamas ja siis naljatasime Karinaga et juu ma järgmine olen. Õnneks pole veel midagi. 
Reedel pidin minema meie külas olevasse põllumajandus poodi, hobustele sööta juure ostma. Härra müüja hakkas kohe uurima et kust pärit oleme ja ütles et laupäeval on Narrabris ragbi mäng, et tulge ikka vaatama. Midagi teistsugust. Ja seal on alati palju teisi päkkereid. Kahjuks me aga töötame laupäeviti ja me olime nii väsinud eile ja läbi külmunud et ronisime kohe diivanile teki alla ja vaatasime lihtsalt telekat. Oh meid penskareid. :D olgu. Selleks nädalaks vist jälle kõik. Tsau pakaa!

No comments:

Post a Comment